YouTube بزرگترین پلت فرم اشتراک گذاری ویدیو در جهان است و ماهانه بیش از 2 میلیارد کاربر دارد. این احتمالاً به همین دلیل است که بسیاری از مارک ها ، بازاریاب ها ، تأثیر گذاران و سازندگان انفرادی روی این سیستم عامل گله می کنند.

برخی از آن به عنوان یک بستر بازاریابی استفاده می کنند و خود را به عنوان کارشناسان صنعت معرفی می کنند. دیگران به سادگی می خواهند محتوای سرگرمی ایجاد کنند و امیدوارند که ویروسی شود و به شهرت برسند.

مهم نیست از چه سکو برای استفاده استفاده می کنید ، اگر در آنجا هستید ، می خواهید نمایش بیشتری در مورد فیلم های خود داشته باشید. این تمام نکته ایجاد محتوا است. و به همین دلیل لازم است توصیفات YouTube ، عناوین و سایر عناصر خود را برای به دست آوردن رتبه های بالاتر برای کلمات کلیدی مورد نظر خود ، بهینه کنید .

این پست به طور خاص در بهینه سازی توضیحات ویدیو برای رتبه بندی برای نمایش داده شدگان جستجوی مربوطه و به دست آوردن دیدگاه های بیشتر در مورد فیلم های شما تمرکز دارد.

در اینجا ده بهترین راه برای بهبود توصیف های ویدیوی YouTube شما آورده شده است.

نحوه نوشتن بهترین توضیحات ویدیوی YouTube:

  • 1. از کلید واژه های دم بلند استفاده کنید
  • 2. آن را مناسب کنید
  • 3. کنجکاوی ایجاد کنید
  • 4- CTA را اضافه کنید
  • 5- تمبرهای زمانی برای فیلم های طولانی تهیه کنید
  • 6. فیلم های دیگر خود را تبلیغ کنید
  • 7. از شخصیت های محدود عاقلانه استفاده کنید
  • 8- از هشتگ استفاده کنید
  • 9. آن را به صورت موبایل دوستانه بسازید
  • 10. اهرم YouTube Analytics
  • نتیجه

1. از کلید واژه های دم بلند استفاده کنید

توضیحات ویدیوی YouTube شما ، اگر به درستی برای کلمات کلیدی بهینه شده باشد ، می تواند به بینندگان در یافتن فیلم های شما کمک کند. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در توضیحات ویدیوی شما مهم است زیرا مخاطب مناسب را به فیلمهای شما هدایت می کند. این فقط عنوانی نیست که در آن باید کلمات کلیدی اضافه شود ، بلکه تمام عناصر دیگر ، از جمله توضیحات.

و از آنجا که کاربران بیشتر به زبان طبیعی و مکالمه جستجو می کنند ، معقول است که شما می توانید کلمات کلیدی با دم بلند را درج کنید و توضیحات را با زبانی مشابه بنویسید.

در اینجا چند نکته برای کمک به شما در بهینه سازی توضیحات ویدیوی خود با کلمات کلیدی آورده شده است:

  • همیشه از کلمه کلیدی اصلی خود در جمله اول استفاده کنید ، زیرا این همان چیزی است که در نگاه اول قابل مشاهده است.
  • از کلمات کلیدی تا حد امکان استفاده کنید و توضیحات خود را به یک زبان مکالمه بنویسید ، به طریقی که کاربر برای یافتن مطالب مشابه جستجو کند.
  • برای جستجوی کلمات کلیدی محبوب می توانید از Google Trends و Keyword Planner استفاده کنید.
  • تراکم مناسب را برای کلمات کلیدی حفظ کنید ، اما بیش از حد از آن استفاده نکنید.

ادامه مطلب


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها